Všeobecné obchodní podmínky online nákupu vstupenek.

Všeobecné obchodní podmínky nákupu vstupenek prostřednictvím sítě internet

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí při nákupu vstupenek na představení Hálkova městského divadla, a to jen při nákupu prostřednictvím internetové stránky www.divadlonymburk.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

2. Způsob nákupu vstupenky

Po vybrání a označení vstupenek na konkrétní představení je zákazník povinnen vyplnit zobrazený elektronický formulář a zadat všechny požadované informace. Potvrzením zadaných údajů dochází k přesměrování na web stránku GoPay, kde po doplnění dalších osobních údajů bude zákazník přenesen na platební stránku. Jakmile je platba zrealizovaná, zobrazí se stránka se zakoupenými vstupenkami, které je potřeba přímo z této stránky kvalitně vytisknout a prokázat se jimi při vstupu do divadla. Zákazníkovi je též zaslán informační e-mail o zakoupení vstupenek na jím zadanou e-mailovou adresu. Provozovatel nezaručuje doručení e-mailové zprávy, server na kterém se e-mailová schránka zákazníka nachází, nemusí zprávu přijmout, resp. může ji vyhodnotit jako nevyžádanou poštu. Vstupenky vytiskněte ve velikosti, v které se vám zobrazí na stránce – používejte výhradně laserovou nebo inkoustovou tiskárnu. Nezvětšujte je, ani nezmenšujte!!! Hlavním a podstatným identifikátorem každé vstupenky je čárový kód, resp. číselný kód, uvedený na vstupence. V případě, že se zákazník při vstupu do divadla neprokáže vytištěnými vstupenkami, zakoupenými přes internet, nebo tyto budou nečitelně vytištěné, případně nebude jinak umožněno ověřit jejich pravost, nemá nárok na vstup do sálu, ani na vrácení peněz.

3. Reklamace

3.1 Reklamaci je možné uplatnit písemně na adrese Hálkova městského divadla a to do 3 dní před konáním představení.

3.2 Vstupenky zakoupené prostřednictvím internetového obchodu nelze vrátit ani vyměnit.

3.3 Jestliže při procesu nákupu vstupenek došlo k odepsání sumy za nákup vstupenek z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazily, ani nebyly zaslány na zadaný e-mail, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí uplatňuje zákazník v bance, která vystavila platební kartu, prostřednictvím které platba proběhla. V žádném případě takové reklamace neřeší provozovatel.

4. Závěrečné ustanovení

4.1 Tyto obchodní podmínky platí v znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den realizace nákupu vstupenek kupujícím.

4.2 Zakoupením vstupenek kupující bez výhrad přijímá veškeré ustanovení obchodních podmínek a je jim neodvolatelně svázaný.

4.3 Kupující též nákupem vstupenek potvrzuje svůj souhlas s vnitřním řádem prodávajícího a je povinen se jím řídit.

 

 

Hálkovo městské divadlo Nymburk bude od 12.10.2020 až do odvolání zcela uzavřené!

Vážení diváci,
ačkoliv nás to velmi mrzí, tak nyní nevíme, kdy budeme moci hrát. Pokladna divadla zůstává minimálně do konce roku 2020 uzavřená. Dále dle aktuální situace.
Zprávy jsou nejasné a předpokládáme, že bude uvolňování probíhat postupně, stejně jako tomu bylo na jaře. A kultura bude jedna z posledních, která bude rozvolněna 🙁
Náhradní termíny hledáme především v rozmezí únor - červen 2021.
Uvědomujeme si, že některá představení přesouváme již poněkolikáté a někdy i téměř o rok. Věřte, že i nás to velmi mrzí, ale rušit se snažíme co nejméně. Výběr představení probíhá pečlivě po celý rok, na vše se jezdíme osobně koukat a pokud se rozhodneme představení koupit, tak už většinou stojí za to, abychom si rok počkali.
Divadlo nám moc chybí, ale nyní je zdraví přednější. Opatrujte se.

Průběžně budeme na našem webu a facebooku informovat o aktuálním vývoji situace.

Znovu chceme připomenout, že veškeré zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je měnit.

Děkujeme vám, našim divákům, že nás budete i nadále podporovat!